Όροι πώλησης

Τελευταία ενημέρωση: Νοέμβριος 2018

1.Ορισμοί
Ο όρος «Προϊόντα» αναφέρεται στα προϊόντα που εμπορεύεται η Farelli.gr. Ο όρος «Farelli.gr» αναφέρεται στην εταιρία με την επωνυμία «ΚΑΝΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε» και με διακριτικό τίτλο «ARCADIA FCA» η οποία εδρεύει στη Τρίπολη Αρκαδίας στη Βιομηχανική Περιοχή (ΒΙ.ΠΕ.) Τρίπολης, Ο όρος «Υπηρεσίες» αφορά στις Υπηρεσίες που παρέχονται από την Farelli.gr στους πελάτες της.

2. Βασικοί όροι
Οι παρόντες γενικοί όροι: (α) διέπουν τις παραγγελίες και αγορές σας από την Farelli.gr, με όποιον τρόπο και αν γίνονται αυτές. Ειδικά για αγορές μέσω internet, παρακαλώ δείτε στο site περαιτέρω ειδικές προβλέψεις, (β) διέπουν την παροχή Προϊόντων και Υπηρεσιών, (γ) μπορεί να τροποποιηθούν από την Farelli.gr οποιαδήποτε στιγμή με ειδοποίηση προς εσάς ή μέσω ανακοίνωσης στις σελίδες που αφορούν την Ελλάδα στο website www.farelli.gr

3. Παραγγελίες
3.1. Μπορείτε να κάνετε παραγγελίες για Προϊόντα και Υπηρεσίες με τους εξής τρόπους: (α) συμπληρώνοντας το έντυπο παραγγελίας και αποστέλλοντάς το ταχυδρομικά στη διεύθυνση «ΚΑΝΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε» και με διακριτικό τίτλο «ARCADIA FCA», Τρίπολη Αρκαδίας, Βιομηχανική Περιοχή (ΒΙ.ΠΕ.) Τρίπολης (β) συμπληρώνοντας το έντυπο παραγγελίας και αποστέλλοντάς το μέσω fax στον αριθμό 2710-243502 (γ) μέσω τηλεφώνου στον αριθμό 2710-243502 (δ) μέσω Internet και ειδικότερα μέσω του website www.farelli.gr (ε) επισκεπτόμενοι την έδρα της εταιρείας μας στην ανωτέρω διεύθυνση.
3.2. Η ελάχιστη παραγγελία ελληνικού καφέ περιέχει 100 γραμ. Η ελάχιστη παραγγελία καφέ εσπρέσσο περιέχει 500 γραμ Η ελάχιστη παραγγελία χυμών φυσικών, περιέχει 250 ml.. Η ελάχιστη παραγγελία συμπυκνωμένων χυμών περιέχει 500 ml. Η ελάχιστη παραγγελία παγωμένου τσαγιού (ice tea) περιέχει 700 ml.. Η ελάχιστη παραγγελία σιροπιών περιέχει 700 ml. Η ελάχιστη παραγγελία χαρτοπετσετών είναι ένα πακέτο των 100 τεμαχίων. Η ελάχιστη παραγγελία φλυτζανιών, κουπών και ποτηριών περιέχει 6 τεμάχια. Η ελάχιστη παραγγελία μηχανών καφέ και μύλων κοπής καφέ περιέχει 1 τεμάχιο.
3.3. Όσον αφορά στις παραγγελίες που γίνονται εκτός της έδρας της εταιρείας μας, κάθε παραγγελία σας πρέπει να δίδεται για κατ’ ελάχιστη παραγγελία αξίας 5,00 ευρώ, και μπορεί να περιλαμβάνει οποιονδήποτε συνδυασμό προϊόντων.
3.4. Όλες οι παραγγελίες υπόκεινται στον περιορισμό διαθεσιμότητας των αποθεμάτων. Η Farelli.gr θα ενημερώνει το συντομότερο δυνατόν για έλλειψη διαθεσιμότητας.
4.Τιμές Προϊόντων και Όροι Πληρωμής
4.1. Η Farelli.gr μπορεί να αλλάξει την τιμή των Προϊόντων και Υπηρεσιών ειδοποιώντας τους καταναλωτές με τον προσφορότερο τρόπο.
4.2. Θα καταβάλλετε την τρέχουσα τιμή Προϊόντων και Υπηρεσιών, η οποία ισχύει κατά την στιγμή της παραγγελίας.
4.3. Οι τιμές περιλαμβάνουν το Φ.Π.Α., αλλά όχι μεταφορικά έξοδα.
4.4. Η ελάχιστη παραγγελία διαμορφώνεται στα 5,00 ευρώ με οποιονδήποτε συνδυασμό προϊόντων.
4.5. Η αξία των τιμολογίων είναι πληρωτέα μετρητοίς κατά την στιγμή της παράδοσης των Προϊόντων ή της παροχής των Υπηρεσιών, ανεξάρτητα από τον τρόπο με τον οποίον έχει γίνει η παραγγελία (εκτός εξαιρέσεων συμφωνημένης πίστωσης).
4.6. Η πληρωμή με μεταχρονολογημένες επιταγές δε γίνεται σε καμία περίπτωση δεκτή.

5. Τρόποι Πληρωμής
Με σκοπό την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτησή σας, η εταιρεία μας διαθέτει επιλογή τρόπου πληρωμής των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε, η οποία, όπως αναλύεται και ακολούθως, συνδέεται, μεταξύ άλλων, και με τον χρόνο επεξεργασίας του αιτήματος παραγγελίας σας ή/και τον χρόνο αποστολής του προϊόντος σε εσάς. Αφού αποφασίσετε ποια διαδικασία πληρωμής σας ταιριάζει επιλέγετε τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής στο κατάλληλο σημείο της φόρμας του αιτήματος παραγγελίας σας και εισάγετε τα απαραίτητα στοιχεία σας εφόσον χρειάζονται. Η συλλογή και επεξεργασία και των στοιχείων πληρωμής που μας αποστέλλετε εμπίπτουν στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων που τηρεί η εταιρεία μας και συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της συγκατάθεσής σας που μας παρέχεται με την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας. Ιδίως για τις πληρωμές με πιστωτική κάρτα λαμβάνονται σε συνεργασία και με τους συνεργαζόμενους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας που εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές και διασφαλίζουν τις πληρωμές σας.
Οι τρόποι πληρωμής είναι συγκεκριμένα οι ακόλουθοι:
α) Αντικαταβολή Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή τότε θα πρέπει να καταβάλλετε το αντίστοιχο τίμημα (και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) κατά την παραλαβή του προϊόντος από τον μεταφορέα της επιλογής μας. Σε περίπτωση που η συνολική αξία της παραγγελίας υπερβαίνει τα 300,00 ευρώ δεν υπάρχει η δυνατότητα αποστολής με αντικαταβολή. Επίσης υπάρχει η πιθανότητα να ζητηθεί προκαταβολή μέρους της αξίας της παραγγελίας σε περίπτωση που κριθεί απαραίτητο.
β) Σε τραπεζικό λογαριασμό Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε θα πρέπει να προεξοφλήσετε την παραγγελία σας (και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία επεξεργασίας του αιτήματος παραγγελίας σας και η δέσμευση των προϊόντων που περιλαμβάνονται σε αυτήν από εμάς, σε έναν από τους λογαριασμούς της εταιρείας μας που εμφανίζονται στη φόρμα παραγγελίας και στο e-mail που θα λάβετε αμέσως μόλις επεξεργαστεί η παραγγελία σας, αναφέροντας ως αιτιολογία τον κωδικό παραγγελίας σας.
Εν συνεχεία θα πρέπει να μας αποστείλετε αντίγραφο της συγκεκριμένης κατάθεσης είτε με φαξ, στο φαξ 2710-243502, είτε μέσω e-mail στο coffee@farelli.gr. Μετά τη λήψη έγκυρου αντίγραφου κατάθεσης του συνολικού ποσού ακολουθείται η διαδικασία της επεξεργασίας και της επιβεβαίωσης παραγγελίας και σας αποστέλλονται τα σχετικά ηλεκτρονικά μηνύματα ή/και τα μηνύματα στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση μη λήψης αντιγράφου εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών ή μη λήψης έγκυρου αντιγράφου κατάθεσης του συνόλου του ποσού η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αζημίως και η σύμβαση πώλησης θα λογίζεται ως μηδέποτε καταρτισθείσα. Θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση ακύρωσης ή τροποποίησης της παραγγελίας σας μέχρι την αποστολή του(ων) προϊόντος(ων) θα ακολουθείται διαδικασία άτοκης επιστροφής των χρημάτων σας, κατόπιν επικοινωνίας μαζί σας με έναν από τους ανωτέρω αναφερόμενους τρόπους επικοινωνίας προκειμένου να μας δώσετε τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο επιθυμείτε να γίνει η κατάθεση.
γ) Με Χρεωστική/Πιστωτική Κάρτα Το Farelli.gr δέχεται τις πιστωτικές κάρτες VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro. Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την χρεωστική/πιστωτική κάρτα η διαδικασία θα πραγματοποιείται και θα ολοκληρώνεται δια μέσου έμπιστου συνεργάτη μας – τραπεζικού ιδρύματος που παρέχει όλα τα εχέγγυα ασφαλείας των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Ειδικότερα, οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-128 bits και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Comodo Group, Inc.) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών σε πάρα πολλές μεγάλες επιχειρήσεις παγκοσμίως.
i) Πριν την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας θα γίνεται προέγκριση της χρεωστικής/πιστωτικής σας κάρτας με δέσμευση του συνολικού ποσού (τίμημα και τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) προκειμένου να γίνει και η αντίστοιχη δέσμευση του(ων) προϊόντος(ων) που θα σας αποστείλουμε. Για ορισμένες πιστωτικές κάρτες που δεν είναι τεχνικά εφικτή η προέγκριση στο στάδιο αυτό θα πραγματοποιείται η οριστική χρέωση του συνολικού ποσού. Σε περίπτωση που στο στάδιο της επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την προέγκριση σας τότε η Εταιρεία θα έρχεται σε επαφή μαζί σας με έναν από τους τρόπους που αναφέρεται ανωτέρω προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για το θέμα αυτό. Εφόσον κανένας από τους προβλεπόμενους τρόπου επικοινωνίας μαζί σας δεν καταστεί εφικτός για οποιονδήποτε λόγο για διάστημα δέκα (10) ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας θα ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά αίτημα προς εμάς. Στην περίπτωση αυτή θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση επιτυχούς προέγκρισης, η οριστική χρέωση της κάρτας σας γίνεται με την αποστολή των προϊόντων προς εσάς.
ii) Σε περίπτωση που σε οποιοδήποτε σημείο, ακόμη και μετά την τυχόν αποστολή σε εσάς του προϊόντος που έχετε παραγγείλει, μολονότι έχει ληφθεί η ως άνω προέγκριση, τυχόν εκ παραδρομής ή/και λόγω τεχνικού ή άλλου προβλήματος ή/και για οποιονδήποτε άλλο λόγο και αιτία δεν έχει γίνει η οριστική χρέωση της κάρτας σας με το αναλογούν τίμημα και τα έξοδα, η Εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να προβεί στην οριστική χρέωση του ποσού και των εξόδων που αντιστοιχούν σε εκτελεσθείσα παραγγελία σας σε οποιοδήποτε μεταγενέστερο στάδιο, σε οποιοδήποτε χρονικό σημείο. Με την οριστική χρέωσή σας θα σας αποσταλεί σχετικό μήνυμα στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει.
Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρόντες κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιείτε πρέπει να είναι εταιρική. Δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία τη αντίστοιχης εταιρείας. Επίσης κατά την παράδοση θα πρέπει να είναι παρών ο εξουσιοδοτημένος κάτοχος με τη πιστωτική κάρτα και τη ταυτότητα του.

6. Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής
α) Με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας θα ενημερώνεστε με μήνυμα στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει και για τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων σας αναλόγως με την περιοχή που έχετε επιλέξει να σας αποσταλούν τα προϊόντα.
β) Σε κάθε περίπτωση η παραγγελία σας θα σας αποστέλλεται από την εταιρεία μας ή από συνεργαζόμενο μεταφορέα της επιλογής της κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα – Παρασκευή: 09:00 – 19:00). Δυνάμει του βασικού χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών οι παραδόσεις έχουν ως εξής:
– εντός της Τρίπολης εντός 24 ωρών από την αποστολή των προϊόντων στον μεταφορέα
– στις πρωτεύουσες νομών εντός 24 ωρών, εκτός επισήμων αργιών και εορτών, από την αποστολή των προϊόντων στον μεταφορέα (εκτός από νησιά)
– στις λοιπές περιοχές εντός 48 ωρών από την αποστολή των προϊόντων στον μεταφορέα εξαιρουμένων απομακρυσμένων περιοχών που μπορεί να παραδοθεί σε 72 ώρες
Η εταιρεία μας και οι συνεργάτες της λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκυρη παράδοση σε εσάς των προϊόντων που έχετε παραγγείλει με βάσει το ως άνω χρονοδιαγράμμα. Δεν ευθύνεται όμως για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό της. Ενδεικτικώς δεν ευθύνεται για αιτίες καθυστέρησης παράδοσης που οφείλονται σε καθυστερήσεις σε τελωνεία, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν την παράδοση των προϊόντων στις αποθήκες τις εταιρείας μας από τους προμηθευτές μας κλπ. Στην περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρεία μας θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε παραχωρήσει προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος.
Mολονότι έχουμε λάβει κάθε δυνατή μέριμνα για την ενημέρωσή σας σε σχέση με την τυχόν έλλειψη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος παρ’ όλ’ αυτά υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει απροσδόκητη έλλειψη ή μη διαθεσιμότητα του προϊόντος από τους προμηθευτές μας (και μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας). Στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία μας θα κάνει και πάλι κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας βάσει των τρόπων επικοινωνίας που αναφέρονται ανωτέρω προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος ή την ακύρωση της παραγγελίας αζημίως και για τα δύο μέρη και την άτοκη επιστροφή των χρημάτων που τυχόν έχουν καταβληθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.
γ) Οι ειδικότερες χρεώσεις αποστολής προβλέπονται ρητώς σε κάθε προϊόν που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα μας και σε κάθε περίπτωση στην επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

7. Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων
α) Η διαδικασία για την επιστροφή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει από την ιστοσελίδα μας είναι απλή και πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά μέσα από το πεδίο Ο λογαριασμός μου
Συγκεκριμένα:
Ο πελάτης βρίσκει την παραγγελία που έχει παραλάβει, τικάρει το/τα προϊόν/ντα που θέλει να επιστρέψει, σημειώνει τον λόγο της επιστροφής, σημειώνει τι θέλει να γίνει (επιστροφή χρημάτων, πίστωση, αντικατάσταση με ίδιο, αντικατάσταση με άλλο κλπ), και αποστέλλει την ηλεκτρονική εντολή επιστροφής
β) Για να είναι έγκυρη η επιστροφή των προϊόντων (ελαττωματικών ή μη) η ως άνω διαδικασία θα πρέπει να εκτελείται και η σχετική ηλεκτρονική εντολή να παραλαμβάνεται από την Εταιρεία μας εντός της χρονικής προθεσμίας που τίθεται στην πολιτική επιστροφής προϊόντων για κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων.
γ) Σε κάθε περίπτωση που προβλέπεται επιστροφή, αντικατάσταση ή/και επισκευή προϊόντος κατά τα κατωτέρω προβλεπόμενα θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί με τους κωδικούς της Εταιρείας) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ).
δ) Με την παραλαβή του προϊόντος που έχετε επιστρέψει θα ενημερώνετε σχετικά το πεδίο «Λογαριασμός Μου» ενώ για κάθε επόμενη διαδικασία (όπως ενδεικτικά αποστολή νέου προϊόντος, αντικατάσταση κλπ) θα ενημερώνεστε από το πεδίο «Λογαριασμός Μου».
ε) Ιδίως για την επιστροφή προϊόντων των οποίων η παραγγελία πραγματοποιήθηκε τηλεφωνικά, η επιστροφή του προϊόντων ανεξαρτήτως αιτίας θα πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης στο τηλέφωνο επικοινωνίας 2710-243502, εντός πάντοτε της προθεσμίας και υπό τους όρους που τίθενται στην πολιτική επιστροφής προϊόντων κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (Δευτέρα – Παρασκευή: 09:00 π.μ.- 05:00 μ.μ.).

8. Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων
1) Υπαναχώρηση
Σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων μας έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών αναιτιολόγητα από την ημέρα που το παραλάβατε, χωρίς κανένα απολύτως κόστος πλην των εξόδων επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ταχυδρομείο ή άλλο), η οποία θα γίνεται με δική σας ευθύνη και δικά σας έξοδα. Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός των 14 ημερών είναι: Να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να μην έχει αφαιρεθεί κανένα ταμπελάκι ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα και να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους. Επίσης, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία -π.χ. εύθραυστα προϊόντα- θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους), ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά.
2) Πολιτική Επιστροφής ή/και Αντικατάστασης Ελαττωματικών Προϊόντων
α) Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Επίσης η εταιρεία μας γνωρίζει ότι ανάμεσα στα προϊόντα της περιλαμβάνονται και εύθραυστα ή/και ευαίσθητα είδη και για το λόγο αυτό λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα (σε συνεργασία και με τους προμηθευτές και τους μεταφορείς της) ώστε τα είδη αυτά να αποστέλλονται εντός ειδικών συσκευασιών που τα προστατεύουν πλήρως από τυχόν φθορές κατά την μεταφορά τους ή/και την αποθήκευσή τους. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.
β) Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στο e-mail coffee@farelli.gr ή/και τηλεφωνικά στο τηλέφωνο επικοινωνίας 2710-243502, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προϊόν προς αντικατάσταση, μπορείτε να ακολουθήσετε τη διαδικασία επιστροφής από το πεδίο Ο Λογαριασμός μου, όπως περιγράφεται ανωτέρω
γ) Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικό από την παραγωγή-κατασκευή του, τότε είτε μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή τους με το ίδιο ή με άλλο προϊόν της αρεσκείας σας ή την άτοκη επιστροφή των χρημάτων που έχουν καταβληθεί εφόσον δεν είναι διαθέσιμο το προϊόν που επιθυμείτε προς αντικατάσταση, υπό τον όρο ότι θα αποστείλετε την σχετική ηλεκτρονική εντολή το αργότερο εντός 14 ημερών από την παραλαβή (η επιστροφή πραγματοποιείται με δικά σας έξοδα),
δ) Ειδικά για τις μηχανές και τους μύλους κοπής καφέ, μετά την 14η ημέρα, ισχύει η εγγύηση καλής λειτουργίας που συνοδεύει καθένα έκαστο προϊόν βάσει των όρων της οποίας μπορείτε να προβείτε σε επισκευή του προϊόντος στην εταιρεία μας και τα μεταφορικά χρεώνονται στον αποστολέα. Για τον λόγο αυτό είστε υποχρεωμένοι να κρατάτε και να αποθηκεύετε τις εγγυήσεις των προϊόντων χωρίς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ισχύσουν οι όροι εγγύησης και οι σχετικές παροχές. Σε κάθε περίπτωση ισχύουν οι ειδικότεροι όροι εγγύησης που προβλέπονται για καθένα έκαστο προϊόν, η δε εγγύηση λήγει όταν παρέλθει ο προβλεπόμενος χρόνος της.
Οι μηχανές και οι μύλοι κοπής καφέ καλύπτονται από τη νόμιμη εγγύηση καλής λειτουργίας, ενός (1) έτους από τις κατασκευάστριες εταιρίες τους, σύμφωνα και με τους ειδικούς όρους και προϋποθέσεις που αναγράφονται στα σχετικά συνοδευτικά έγγραφα. Για οποιοδήποτε θέμα προκύψει το οποίο θα αφορά στη λειτουργία, τη συντήρηση και το after-sales service της μηχανής σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Farelli.gr στον αριθμό 2710-243502 (από ώρα 9;00 π.μ. έως 5:00 μ.μ. και από την Δευτέρα μέχρι την Παρασκευή, εκτός εορτών και αργιών).

9. Ευθύνη
9.1. Σε ό,τι αφορά τα Προϊόντα και τις Υπηρεσίες η ευθύνη της Farelli.gr είναι μόνο αυτή που ρητά ορίζεται στους παρόντες όρους πώλησης. Στο βαθμό που το επιτρέπει ο νόμος, οποιαδήποτε άλλη ευθύνη εξαιρείται.
9.2. Η Farelli.gr δεν θα φέρει καμία ευθύνη απέναντί σας (ενδοσυμβατική, εξωσυμβατική ή άλλη) για οποιαδήποτε αποθετική, ειδική, επικουρική/παρεπόμενη ή έμμεση ζημία ή βλάβη, συμπεριλαμβανομένου του διαφυγόντος κέρδους, τα οποία μπορεί να προκύψουν ως απόρροια της στο παρόν περιγραφόμενης πώλησης.

10. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
Η Farelli.gr δε διαβιβάζει τα προσωπικά σας δεδομένα και σέβεται και τηρεί απόλυτα την σχετική Νομοθεσία για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων. Η Πολιτική της εταιρίας μας για την προστασία των προσωπικών δεδομένων έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα μας www.farelli.gr

11. Ισχύουσα νομοθεσία
Οι παρόντες όροι διέπονται και θα πρέπει να ερμηνεύονται βάση της Ελληνικής Νομοθεσίας. Αρμόδια για την επίλυση διαφορών μεταξύ εσάς και της Farelli.gr είναι τα δικαστήρια της Τρίπολης.